Terra a benzinkutakon
Újabb helyszíneken folytatódik a kampány nyár elejétől.
A Terra kommunikáció főleg horvátországi nyaralások hirdetésére épül. Mi magyarok elsősorban autóval keressük fel a szomszédos ország tengerpartját, így a személygépkocsival rendelkezőket, családokat gondoltuk nyár elején megszólítani, ezért is javasoltuk benzinkút hálózatunkat.
A nyereményjáték indulását követő másfél hónapban az egész országban találkozhat benzinkutakon a Terra-Podravka hirdetésével a célcsoport.
A kampány a horvátországi autós utazásokra fókuszál, plusz a Terra nevét segít megismertetni a családokkal, valamint felhívja a figyelmet a nyereményjátékra is.
Nagy és látványos felületeket választottunk az ügyféllel közösen, olyanokat, melyek kikerülhetetlenek, vagy backlightok, így vonzzák a tekintetet. És hogy a sorban állás alatt is tudjunk információt adni, a kasszák tetején lévő, úgynevezett Kassza Kártyával tovább növeljük a kontaktusszámot.
Bízunk benne, hogy segítségünkkel tovább növelhető az eddig elért 550 000 elégedett utasszám, és reméljük, hogy egy Lukoil kúton tankoló személy lesz az a szerencsés, aki megnyeri a Horvátországi tengerparti nyaralást, vagy az egy évre elegendő fűszerkeveréket!